ابحث في الموقع

تابعنا على جوجل نيوز

العاب مهكرة 2022 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2022 – العاب اندرويد مهكرة

العاب مهكرة 2022 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2022 – العاب اندرويد مهكرة

يسعدني ان اقدم لكم من خلال مقال اليوم العاب مهكرة 2022 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2022 – العاب اندرويد مهكرة مجموعة متوعة من افضل واروع العاب الاندرويد المهكرة فان كنت يا صديق يمن عشاق العاب الاندرويد المهكرة فتابع معنا هذا المقال حتي النهاية .

العاب مهكرة 2022 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2022 – العاب اندرويد مهكرة .

لعبة Mini Football‏ .

العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة

لعبة Mini Football‏ واحدة من اجمل واخف العاب كورة القدم الموجودة علي متجر تحمل تطبيقات والعاب الاندرويد “جوجل بلاي” وقصة اللعبة ممتعة وشيقة وبتعتمد علي بناء الفريق من الصفر والمنافسة بيه علي البطولات المختلفة ومن الحاجات الجميلة في اللعبة هي تخصيص فريقك زي منتا حابب سواء باسم الفريق او الوان التيشرتات او غيرها من التعديلات اللي ممكن تغيرها علي حسب منتا عايز .

لعبة 777 من انتاج وتطوير شركة Miniclip.com ونقدمها لكم يا اصدقائي من خلال مقال اليوم العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة بحجم 127 ميجا للاصدار الرسمي من متجر جوجل بلاي وبحجم 150 ميجا للاصدار المهكر من ميديا فاير كما ان اللعبة لديها شعبية مميزة علي المتجر بتقييم 4.1 مع عدد مرات تحميل تخطت حاجز العشرة مليون عملية تحميل بالاضافة طبعا اننا بنقدم ليكم يا اصدقائي النسخة المهكرة من اللعبة بسرعة مضاعفة 5 مرات بالاضافة الي اضعاف الذكاء الاصطناعي لدي الخصوم يعني تقدر تكسبهم بمنتهي السهولة .


لعبة DRAGON BALL Z DOKKAN BATTLE .

العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة

لعبة DRAGON BALL Z DOKKAN BATTLE واحدة من اجمل الاب الذكاء الموجودة علي متجر جوجل بلاي بس اللي هيشدك فعلا للعبة هو الجيرافيك المميز جدا في اللعبة رعم صغر حجمها اللي موصلش 100 ميجا بس فعلا الجيرافيك مميز وهحببك في اللعبة بالاضافة الي انظمة الصوت المميزة هي الاخري .

اللعبة طريقة تشغيلها بسيطة ولكنها فعلا محتاجة ذكاء وسرعة بديهة انت ضد خصمك وبينكوا مجموعة من الكورات الملونة لازم تعمل ربط بين الكورات من نفس اللون وكل معملت ربط بعدد اكبر كل مكانت ضربتك علي خصمك اقوي .

واللعبة من انتاج وتطوير شركة BANDAI NAMCO Entertainment Inc وهي بحجم حوالي 91 ميجا للاصدار الرسمي من متجر جوجل بلاي وبحجم 84 ميجا للاصدار المهكر من ميديا فاير وطبعا الاصدار المهكر فيه مميزات مهمة جدا زي انك تقدر تتخلص من خصمك من ضربة واحدة بالاضافة الي وضع الخلود يعني مهما خصمك يضرب فيك مش هتموت والكثير من الاشياء الاخري التي سوف تكتشفها بنفسك .


لعبة Skullgirls: Fighting RPG‏ .

العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة

لعبة Skullgirls: Fighting RPG‏ واحدة من اجمل العاب القتال اللي ممكن تجربها علي موبايلك حتي انهم كاتبين علي صفحتهم في متجر جوجل بلاي انها لعبة القتال رقم واحد للموبايلات والثقة مطلوبة برضه ، واللعبة عبارة عن قتال باستخدام مختلف المهارات مع جيارفيك قوي ومميز جدا .

اللعبة من انتاج وتطوير شركة Autumn Games, LLC ونقدمها لكم من خلال مقال اليوم العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة بحجم 93 ميجا تقريبا للاصدار الرسمي من متجر جوجل بلاي وبحجم 82 ميجا للاصدار المهكر من ميديا فاير واللعبة مهكرة بوضعية الخلود بالاضافة الي مضاعفة الضرر الي 1000 ضعف بالاضافة الي امتلاك اللعبة احصائيات متميزة علي متجر جوجل بلاي بتقييم 4.6 مع عدد مرات تحميل وصلت الي اكثر من 5 مليون عملية تحميل .


لعبة DEAD TARGET .

العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة

لعبة DEAD TARGET واحدة من اجمل العاب القتال ضد وحوش الزومبي وتعتبر من اقوي العاب اطلاق النار الموجودة علي متجر جوجل بلاي وده يظهرلك ازاي اللعبة قدرت توصل لرقم كبير جدا في عدد مرات التحميل اكثر من 100 مليون عملية تحميل مع تقييم وصل الي 4.4 .

واللعبة عبارة عن مراحل متسلسلة بتزيد صعوبتها مع تقدم المراحل ولو هتلعب علي النسخة الرسمية هتتعب جدا الصراحة لان تطوير الاسلحة وترقيتها او حتي شرائها من الاساس صعب جدا ومحتاج وقت كبير من اللعب وتجميع عملات اللعبة عشان تقدر تشتري او تطور اسلحتك.

لكن لو هتلعب من النسخة المهكرة بالعملات اللعبة هتكون سهولة وبسيطة معاك وهي من انتاج وتطوير الشركة الشهيرة VNG GAME STUDIOS ونقدمها لكم بحجم 154 ميجا للاصدار الرسمي من جوجل بلاي وبحجم 160 ميجا للاصدار المهكر من ميديا فاير .


لعبة MAD ZOMBIES .

العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة

لعبة MAD ZOMBIES واحدة من اجمل العاب الزومبي الموجودة علي متجر جوجل بلاي وبالذات ان اللعبة مش بتشترط وجود انترنت عشان تشتغل وده لانها من العاب الاوفلاين لكن خد بالك يا صديقي ان اللعبة فيها مشاهد عنف كتير ومبالغ فيها بصراحة وعشان كدة اللعبة مقيمة علي متجر جوجل بلاي +16 فلو انت بتحمل العاب لاخوك الصغير او ابنك بلاش تحمله اللعبة دي .

اما لعبة MAD ZOMBIES فهي من انتاج وتطوير شركة VNG GAME STUDIOS ونقدمها لكم من خلال مقال اليوم العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة بحجم 100 ميجا للاصدار الرسمي من جوجل بلاي وبحجم 10 ميجا تقريبا للاصدار المهكر من ميديا فاير واللعبة مهكرة بعدد لا نهائي من العملات .

فيديو مقترح من قناتنا علي اليوتيوب

https://www.youtube.com/watch?v=2JXzhYpRdQI

بلغ عن رابط لا يعمل او مشكلة تواجهها

وبكدة يا اصدقائي نكون وصلنا لنهاية مقال اليوم بخصوص العاب مهكرة 2021 – تنزيل افضل العاب مهكرة 2021 – العاب اندرويد مهكرة ، اذا واجهتك اي مشكلة يمكنك التواصل معنا عبر التعليقات .

مقالات مميزة أكيد هتعجبك .

قيم المقال
تعليقات (0)
إغلاق
انضم الى قناه التلجرام
انضم الى الواتساب
اشترك معنا نعم لا